Hammerwatch: Hjältepaket
Det här paketet innehåller de två första spelen i succéserien Hammerwatch: Hammerwatch är ett actionäventyr som utspelar sig i en vacker fantasyvärld med pixelgrafik och kan spelas av en eller flera spelare. Välj bland sex olika karaktärklasser med unika egenskaper och förmågor och utforska slottet Hammerwatch och öknen i expansionen Temple of the Sun. Dräp horder av unika fiender i lika unika miljöer fulla av fällor, dolda hemligheter och pussel. Heroes of Hammerwatch - Ultimate Edition är ett roguelite-spel med beständiga framsteg som utspelar sig i och utökar Hammerwatchs universum. Välj bland nio olika klasser och bered dig på att möta oändliga horder av fiender, livsfarliga bossar, fällor, pussel, hemligheter och massvis av skatter när du kämpar dig igenom slumpgenererade grottor för att nå toppen av Forsaken Spire. Spelet har ett samarbetsläge för upp till fyra spelare online och innehåller alla tre DLC: Witch Hunter, Pyramid of Prophecy och Moon Temple.