Halo Wars 2: Anpassad krigsmålning
Visa lite stil på slagfälten med ett nytt utseende till dina fordon. Utrusta dina Banished-trupper med Pearl-White Skin och UNSC-styrkorna med Camo Skin. Kan användas i Blitz- och flerspelarläget.