Halo Wars 2: 9 Blitz-paket + 1 på köpet
Förbered dig på Halo Wars 2s Blitz-läge med 9 Blitz-paket och få 1 bonuspaket på köpet! Bygg upp dina arméer, lås upp nya enheter och uppgradera de kort du har med detta startpaket för Halo Wars 2s Blitz-läge. Varje paket innehåller ett brett utbud kort som kan variera i ovanlighetsgrad från Common till Legendary.