Halo 5: Guardians – Power Up REQ-paket
Lyft striderna i Halo 5: Guardians till nya höjder med Power Up REQ-paketet! De powerups som finns i paketet – Active Camo, Damage Boost, Overshield och Speed Boost – är utformade för att hjälpa Spartans i stridssimuleringar och kan snabbt vända nederlag till seger. Power Up REQ-paketet låser upp en Power Up Certification om en sådan finns tillgänglig, samt 16 stycken Power Up REQ som kan användas en gång.