Halo 4
Spel på begäran-versionen har stöd för engelska.Master Chief återvänder för att bekämpa en uråldrig ondska som bara har hämnd och förödelse i sinnet. Efter att han kraschar i en mystisk värld och möter nya fiender och dödlig teknik är universum aldrig mer sig likt. Ta värvning ombord på Infinity och upplev Halos flerspelarläge och Spartan-uppdrag – kortare innovativa fiktionsbaserade samarbetsuppdrag.