Hail & Ice Skin Pack
Bemästra stormarnas kraft och gör dina vapen isande coola. De tre vapenutseendena i DLC-paketet Hail & Ice passar alla spelets vapen och låter dig släppa loss din inre iskalla mördare på fienderna. Kräver grundspelet Sniper Ghost Warrior Contracts 2.