Gunzerker Greasy Grunt-paket
Förbättra din Vault Hunter-upplevelse med en helt ny stil! Det här paketet innehåller huvudet Gratuitous Grimace och utseendet I Just Work Here till Gunzerker - du hittar föremålen i Character Customization-menyn!