Gunzerker Domination-paketet
Piffa upp ditt Vault-jagande med en fräsch ny stil! Det här paketet innehåller Major Malfunction-huvudet och In The Trenches-skinet till The Gunzerker - titta efter dem i karaktäranpassningsmenyn! Det här innehållet ingår inte i Season Pass.