Gun Psycho-paket
Bli galen med pistoler! Ta på dig den exklusiva Gun Psycho-dräkten och utmärk dig i prickskytte tack vare reflexsiktet på din blänkande nya Marksman Rifle, och erövra landsbygden i Wasteland Cruiser. Gun Psycho-paketet innehåller: ett nytt färgschema till sandloppan, en ny karaktärsdräkt och en ny vapenritning. Obs! Det här innehållet kräver expansionspaketet Dying Light: The Following.