Guacamelee! STCE ”Frenemies”-karaktärspaket
Nu kan du använda Jaguar Javiers gentlemannastyrka, FlameFaces skurkaktiga knep, X'Tabays dödliga häxkonster och Uay Chivos legendariska skicklighet i kampen för att rädda El Presidentes dotter och världen från Carlos Calaca. Alla fyra karaktärer har fått nya animationer och unika egenskaper som kommer att förändra sättet du spelar. Sätt din skicklighet på prov för att låsa upp nya achievements – och kanske ett påskägg eller två...