Grumio's Forgotten Trick Bag
Förbättra din spelupplevelse med det nya exklusiva extramaterialet till Divinity: Original Sin - Enhanced Edition! Forgotten Trick Bag DLC är fullproppat med överraskningar: - Grumios ryggsäck - Häfte med recept - 3 x Grumio's Petrol Brand Dye - 2 x Granatingredienser - 1 x Inert Wand Med dessa ingredienser kan du skapa: - Granaten Breaching Fire - Silver Dragon wand (som kan teleportera med) Det nya materialet blir tillgängligt i spelet när du har laddat ner det.