Greta Gris: Äventyr i världen
Kom och lek med Greta Gris ute i stora vida världen och ta med dig hela familjen! New York City kallar – samma sak med Paris, Australien, London och massvis med andra platser! Du och Greta kan baka pizza i Italien, promenera genom Hollywood, åka båt tillsammans och mer därtill. Det finns nya karaktärer att lära känna, spännande uppdrag att klara och hur mycket grejer som helst att klä dig med! Bli en katt, känguru, get, åsna eller vad du än vill! Förvandla resten av familjen till karaktärer från Greta Gris och låt dem vara med i berättelsen. Bygg ditt eget hem i Greta Gris kvarter och visa upp alla souvenirer och saker du hittat ute i världen för att få just ert hem att sticka ut. Lek så det stänker med Greta – och glöm inte stövlarna!