Grekisk mytologi-mix
Med det här nya mixpaketet till Minecraft får du grekisk mytologi i spakarna! Grekiska gudar, magiska varelser och episka platser uthackade i vår spelvärld. Vi har till och med gjord ett särskilt texturpaket, gränssnittstema och ett orkestersoundtrack. Det här är legendariskt! Lev legenden!