Gravel Free car BMW X6 Trophy Truck
Europas svar på Amerikas mäktiga Trophy Truck är ett kraftfullt, slimmat och snabbt fordon: BMW X6 Trophy Truck. Finns nu tillgängligt för gastkramande tävlingar på Gravel Channel.