Gravel Armored Operation
Ett urval av militärfordon anpassade för racing och med passande vapen som grädde på moset är det senaste nytillskottet i Gravel. Ett nytt Off-road Masters-avsnitt har skapats till dessa udda men imponerande fordons ära.