Gratis förhandstitt på Toy Box-paketet
Med den här kostnadsfria förhandstitten får du en försmak av premiumversionen av Toy Box-paketet till Crackdown 2! Orsaka förödelse i Vehicle Tag och det utökade Keys to the City-läget, eller samarbeta med andra spelare som köpt premiumversionen i co-op-läget. Om du uppgraderar till premiumversionen av Toy Box-paketet får du extra leksaker och guldkorn som en Squad Chopper, Suit Thrusters, nya färger till agentpansaret och ett Vehicle Tag-spel, för att bara nämna några.