Gori: Cuddly Carnage - Catbox Skin Pack
Tack för att du stödjer Gori! Ta del av det här gratis skin-paket för Gori: Cuddly Carnage som ger dig: - En snygg outfit för Gori - Nya effekter för Goris sköld. Ladda ner idag och döda Adorable Army med stil!