Goofy Roofs Pack
Tycker du inte att Wreckfest är vansinnigt nog? Bra, för nu kan du se galnare ut än någonsin med de här takdekorationerna. Garanterat skrattframkallande! Välj mellan 20 knasiga föremål som raketer, sprängmedel, en uppblåsbar enhörning, solglasögonen som blivit ett nätfenomen, olika huvudbonader (eller takbonader, kanske man ska säga?) och mycket mer. Dekorationerna fungerar med alla bilar. Det här DLC-paketet ingår även i Season Pass.