Golf With Your Friends - Olympus Odyssey Course
Du och dina vänner har kallats upp till den legendomsusade minigolfbanan i himlen! Olympus är en stolt stad som ligger högt uppe bland molnen, och där lever gingyerna, som har koll på allt golfrelaterat i världen. 18 fullständigt atmosfäriska hål fulla med magi och underverk finns tillgängliga nu!