Golf With Your Friends - Legends of Olympus Pack
Besök gingyernas hemland med Legends of Olympus Pack! Olympus är ett land där myter, monster, krigare, hjältar och några riktigt schysta golfspelare kan samsas! Det här paketet innehåller följande kosmetiska föremål till din boll: Gorgon Minotaur Corinthian Helmet Winged Hat of Hermes Olympian Wig Trireme Charon's Ferry Zeus’ Lightning Souls Trail Olympian Vase Imponera på folk med föremålen i nya Legends of Olympus Pack. Eftersom de är tusentals år gamla visar de med all önskvärd tydlighet att vissa trender består i en smärre evighet.