Godzilla
Det är dags att träffa monstrens konung i den nya Godzilla-äventyrsvärlden från Team-KYO och Impress. Välj vilken Godzilla-film du gillar bäst och ge dig ut. Fly från Godzillas vrede eller rentav krossa staden som det blockiga odjuret självt.