Gods Will Fall - DLC Part 3
Lås upp nya förmågor och föremål och kliv in i Chaos oförlåtliga rike, där insatserna ständigt höjs när du möter en varelse vars like ingen någonsin har skådat. I en värld bortom tid och rymd slumrar Anord Rith, en uråldrig kaoslord som formats av tre monstruösa jätteormar – en oförutsägbar motståndare med sina många taggar. Ett rike som saknar motstycke Kliv in i en kaosdimension utan rim och reson som är den nya guden Anord Riths hem. Tre nya föremål. Mead Horn, Life Rune och Whetstone Tre nya förmågor Precision Striker, Strongest Foot Forward och Anger of the Clans Valley of the Dormant Gods, del 3 är den sista delen i Valley of the Dormant Gods-expansionens episoder och är automatiskt tillgänglig för alla som äger Valiant Edition of Gods Will Fall.