Gods Will Fall - DLC Part 2
Dina krigare har kämpat tappert, men medan blodet flödat har ondskan vaknat i Valley of the Dormant Gods, del 2 – det andra av tre DLC-avsnitt till Gods Will Fall. I den andra delen av Valley of the Dormant Gods väntar en blodröd ravin och smärtguden Gortainh, en förskräcklig fiende som blir starkare när den vittrar svaghet. Din trupp får förstärkning av Javelineer, en ny vapenklass som kastar korta spjut med enorm skicklighet och finess. Dessutom finns nya färdigheter och föremål, så fienden får se upp, för dina krigare är redo att krossa allt i sin väg. Del 2 innehåller: Ett nytt område Ett skoningslöst nytt område där smärtguden Gortainh håller till. En ny vapenklass Nya vapenklassen Javelineer Tre nya föremål Call Of Morrigan, Lightning Rod, Spore Powder Två nya färdigheter Second Chance, Destroyer Alla som äger Valiant Edition av Gods Will Fall får tillgång till del 2 av Valley of the Dormant Gods automatiskt.