GigaBash - Ultraman 4 Characters Pack
Hjältar, förena er! Bovar, gör er redo! Detta nedladdningsbara innehåll för Ultraman bjuder på fyra nya spelbara figurer från Ultramans universum: Ultraman, Ultraman Tiga, Alien Baltan och Camearra! Var och en med unika attacker och egenskaper, precis som i filmerna! Tänker du bli en ultrahjälte eller förena dig med de galaktiska bovarna för att förinta vår värld? Eller tänker du kanske spela som din favorit av GigaBash-titanerna och slå dig ihop med legenderna som inspirerade hela Tokusatsu-genren? *OBS: På grund av regionala restriktioner och licensavtal är inte det nedladdningsbara innehållet "Ultraman 4 Characters Pack" tillgängligt i Japan och Fastlandskina.