GigaBash - Mighty DLC: R.O.J.A.K & Balzarr
Detta DLC-paket lägger till “R.O.J.A.K.” och “Balzarr” i spelet, två originella GigaBash-figurer med sina egna unika egenskaper och spelstilar. "Balzarr", även kallad "Demonstjärnan", är en ny titan som kraschlandat på jorden i formen av en meteor från yttre rymden. Med sin gigantiska, sylvassa svans och smidighet kan den fara runt på slagfältet och hugga sig igenom fiender utan problem. Den kan även inta sin ökända rovdjursställning genom att sätta sig på sin egen svans eller på sidan av en byggnad och förbereda fler följdattacker mot sitt byte. Med fem hjärnor i samma kropp är "R.O.J.A.K." en superstridsmech kontrollerad av en oorganiserad grupp Mighty Warriors, mänsklighetens sista försvar mot "Balzarr". Ta en tugga av dina motståndare med din T-Rex kropp, sparka upp dina fiender i skyn med dina kanondrivna kängor, pricka dina motståndare på avstånd med din drakarm, avfyra durianbomber mot dina fiender, och mycket mer. Om du träffar en attack med varje kroppsdel kan piloterna samverka för att aktivera mechrobotens fulla potential. Så kommer du att hjälpa "R.O.J.A.K."-teamet beskydda mänskligheten från inkräktaren från yttre rymden, eller kommer du spela som "Balzarr" och låta helvetet bryta ut på jorden?