Giana Sisters: Twisted Dreams - Director's Cut
I detta prisbelönade plattformsspel måste du snabbt ta dig igenom knepiga nivåer genom att själv förvandla miljön runtomkring dig. Giana Sisters: Twisted Dreams - Director's Cut bjuder på förstklassig grafik, välkalibrerade spelkontroller och utmaningar i samma klass som traditionella plattformsspel gör. I spelet går det att skifta sömlöst mellan två helt olika drömvärldar för att lösa problem, bekämpa fiender och bossar. Huvudinslag - Spelet innehåller 33 nivåer samt ett helt nytt äventyr i Rise of the Owlerlord. - Varje nivå består av två rakt motsatta drömvärldar! - För varje nivå och boss finns det både enkla och svåra spellägen så att alla kan spela. - Intuitiva kontroller och ett smidigt spel - försök bemästra spelkontrollerna och ta dig igenom de knepiga utmaningar som väntar. - Fyllt 1080p-stöd med jämn bildfrekvens: Tack vare 3D-grafiken är Gianas drömvärldar så verkliga att de nästan kryper fram ur skärmen. - Upplev ett stegvis intonande ljudspår som komponerats av Chris Hülsbeck och Machinae Supremacy. - Massor av extrainnehåll: Nivåer med allhelgon- och jultema som går att spela från början.