Ta kontroll över den bolivianska vildmarken med Deluxe Pack, som innehåller: - The Wilderness Rifle: Ett unikt hagelgevär med en graverad yta. - The Huntsman motorbike: En exklusiv dirtbike som låter dig åka överallt i vildmarken. - 3 exklusiva Gear Patches. - 3 exklusiva vapenkamouflage som hjälper dig smälta in i omgivningen. - 3 exklusiva anpassningsföremål: Light Hunting Jacket, Sapper Backpack och Oakley SI Straight Jacket Fire glasses. - 1 XP-booster.