GGST Season 4 Characters Additional Colors
Ett nytt färgpaket med 6 färger för de 3 nya karaktärerna i säsong 4 av GGST (totalt 18 färger). 3 nya karaktärer från säsong 4 - Queen Dizzy - Venom - Unika *Du behöver köpa huvudprodukten för att komma åt det här innehållet. Du behöver även ha laddat ner de senaste uppdateringarna. *Mer information om det här innehållet finns på webbplatsen. *Färgerna till de osläppta karaktärerna släpps samtidigt som karaktärerna. *Du behöver ha köpt DLC-karaktärerna för att använda färgerna i det här paketet.