GGST Season 3 Characters Additional Colors
Ett färgpaket med 6 färger till de 4 extrakaraktärerna i säsong 3 av GGST (totalt 24 färger). ■4 extra karaktärer från säsong 3 「Johnny」 「Elphelt Valentine」 「A.B.A」 「Slayer」 *Du måste köpa huvudprodukten för att använda det här innehållet. Du måste även ha laddat ner de senaste uppdateringarna. *Besök webbplatsen för mer information om det här innehållet. *Färgerna till karaktärerna som inte släppts än blir tillgängliga i samband med karaktärerna. *Du måste ha köpt DLC-karaktärerna för att använda färgerna i det här paketet.