Gems Tier 1
Puzzle Quest 3 erbjuder mycket spelinnehåll som du behöver ädelstenar för att kunna köpa. Ädelstenar är en valuta i spelet som kan användas för att köpa olika föremål i spelet för att hjälpa dig på din resa! Detta paket innehåller 500 ädelstenar för användning i Puzzle Quest 3. Första gången du köper det här nedladdningsbara innehållet får du dubbelt så många ädelstenar!