Gear.Club Unlimited 2 - Ultimate Edition
Flyg fram med gasen i botten längs banor som sträcker sig över 3 000 kilometer! Kör genom berglandskap, i ett naturreservat, mitt i öknen eller längs kusten och försvara din position i över 250 tävlingar – från mästerskap till uppvisningslopp och Grand Prix. Utforska allt Gear.Club Unlimited 2-innehåll och testa din körförmåga med de bästa bilarna – på vanliga vägar och på racingbanor där det krävs både fart och uthållighet. Det är upp till dig att ta ledningen och visa dina motståndare vad du går för! Upptäck Porsche Series och kör legendariska Porsche-bilar såsom 911 930 Turbo eller kör ikoniska bilar för uthållighetsrace såsom Ford GT40 MK I Gulf på den officiella 24H Le Mans-banan i The Endurance Championship … eller kör bara för nöjes skull på många olika underlag! Du behöver både talang och uthållighet, samt en stadig fot på gasen för att vinna!