Skaffa nya verktyg och renovera bensinmacken. Byt ut väggar, dörrar och fönster och flytta runt saker. Skapa egen konst för att överträffa Dennis konstverk. Vill du ändra på lagret eller verkstaden? Nu kan du det – och mycket mer därtill.