Gangs of Sherwood – Lionheart Skin Set
Visa stolt upp kung Rikard Lejonhjärtas färger i ditt korståg mot inkräktaren som förtrycker England. Detta set innehåller 4 exklusiva designer för kostymer, rustningar och vapen till spelets hjältar.