Game On
En Saint vet alltid hur den ska klä sig, såväl på isen som på green. Game On-paketet innehåller en ishockeymask, målvaktsutrustning och en hockeyklubba, samt golfkeps, en proper golfsvid och en järnklubba. Och sist men inte minst - pucktrucken!