Galileo the Funky Saxman Outfit for Candyman
En dag gick Candyman in i en musikaffär och sen syntes han inte till på två veckor. Plötsligt dök han upp igen som den bländande Galileo the Funky Saxman, ett nytt alias han skaffat sig efter att ha gett East Shine City en oförglömlig kväll av himmelskt läckra saxofonsolon.