FS22 - Zetor 25 K
Starta motorn och njut av ljudet från den europeiska jordbrukstraditionen: Med Zetor Z-25 K bearbetar du dina fält med en fyrtakts, tvåcylindrig dieselmotor från en annan era. Den för Farming Simulator 22 autentiskt återskapade traktorn, som byggdes av den tjeckiska tillverkaren Zetor mellan början av 1950-talet och slutet av 1960-talet, ger din gård en unik och gammaldags charm.