FS22 - Volvo T 425 Krabat
En klassiker som definieras av kompakthet, kraft och lång livstid: I Farming Simulator 22 lever Volvo T 425 Krabat vidare på de virtuella fälten. Denna klassiska jordbruksmaskin som introducerades 1957 av Volvo utgjorde slutet på en era, eftersom den var den sista traktorn som designades och tillverkades av Volvo. Över 11 000 enheter tillverkades mellan 1957 och 1962, och T 425 har alltid varit en favorit bland Volvos fans, och fortsätter att vara det bland folk som uppskattar historiska traktorer. Sätt dig i förarsätet, njut av konstruktionen i det eleganta chassit och låt gårdens arbetare beundra den starka röda färgen när du kör förbi och visar upp traktorn.