FS22 - ERO Grapeliner Series 7000
Gör dig redo för druvskörden! Med ERO Grapeliner Series 7000, en ny högpresterande druvskördare, som blir tillgänglig hos virtuella handlare nära din gård. Den här maskinen som tillverkas av ERO, en ledande tillverkare av vingårdsmaskiner, och skördar den läckra frukten med extrem försiktighet och effektivitet, och har digitaliserats autentiskt till Farming Simulator 22. Maskinen är perfekt för din verksamhet på grönskande kullar som täcks av vinrankor.