Frostpunk: The Last Autumn
OM EXPANSIONEN The Last Autumn är en vändpunkt i Frostpunks universum som avslöjar händelserna vid Site 113 och kampen om att färdigställa generatorn innan jorden förfryser. Den här föregångarexpansionen utökar Frostpunks universum genom att introducera en ny omgivning, nya lagböcker och unika tekniker samt nya byggnader som alla kan användas för att bygga samhället och staden på överraskande sätt. Att leda en grupp ingenjörer som jobbar med ett av världens största tekniska underverk – en generator – kräver anpassning av din strategi till extraordinära situationer. Som ledare för Site 113 får du hoppas på det bästa, men förbereda dig på det värsta. För drottning och fosterland! DEN HÄR EXPANSIONEN INGÅR I FROSTPUNKS OFFICIELLA SEASON PASS Frostpunks officiella Season Pass är ute och komplett! Det ger dig tillgång till allt extra innehåll som släppts till spelet sedan lanseringen, inklusive tre expansioner (The Last Autumn, On The Edge och The Rifts), som utökar huvudberättelsen och fyller i många luckor i spelets universum.