Frostlord Pack
Härska över vintermånaderna och bli den Frostlord du är ämnad att vara. Det här paketet innehåller en massa gems och andra saker som hjälper dig på din iskalla resa. Paketet kan bara köpas en gång per konto. Lös ut paketets innehåll genom att besöka och interagera med brevlådan i Heroes Marketplace eller Private Tavern. Paketet innehåller: 13 000 Gems som du kan köpa hjältar, utsmyckningar, dräkter och mycket annat med. 10 Mythical Defender-paket för massvis med kosmetiska belöningar så du kan visa dig från din bästa sida! 3 av varje Campaign- upp till Chaos VI Shard-paket så du kan ge dina hjältar och försvar unika bonusar. Titeln "Frostlord" för att visa Etheria vem du verkligen är. Det legendariska Katkarot-tamdjuret för ultimat kraft!