French Audio Pack (KOSTNADSFRI)
Upplev DC Universe Online på franska! Det här ljudpaketet innehåller franska röster till allt innehåll i huvudberättelsen samt avsnitt 1–4. Endast röster; översättning av skärmtext ingår ej. Det franska ljudpaketet är 2,51 Gb stort. Föremålet är begränsat till köparens konto och kan inte delas.