Forza Horizon 5: Universal Icons Car Pack
Från de stora och små skärmarna till din spelskärm kommer de här ikonerna från dina favoritfilmer och tv-program till Horizon-festivalen för att återuppliva retrokänslan! Upplev nya äventyr med K.I.T.T. från Knight Rider, Jurassic Parks 1992 Jeep Wrangler och alla tre versioner av tidsmaskinen från Tillbaka till framtiden!