Forza Horizon 5: European Automotive Car Pack
Starta motorerna när tre länder i Europa går samman för att stolt presentera fyra av deras främsta underverk i det europeiska bilpaketet. Den här samlingen visar upp 1987 Mercedes-Benz AMG Hammer Wagon, 2021 Bentley Continental GT Convertible, 2020 Automobili Pininfarina Battista och 2019 Jaguar XE SV Project 8. Här får du en spännande åktur!