Forgotton Anne
Innehåll - Upptäck en vacker och förunderlig värld fylld med Forgotlings - charmerande vardagliga föremål som getts liv och bubbliga personligheter. - Upptäck sanningen bakom den hemska konflikten mellan en passionerad härskare och ett hänsynslöst uppror. - Utnyttja kraften i Anima, energin som ger liv till Forgotten Lands. Använd den för att lösa pussel och ha total kontroll över Forgotlings liv. - Välj med omsorg. Dina ord och handlingar kan förändra berättelsen tack vare ett förgrenande dialogsystem som ger dig all makt. - Spring, hoppa och flyg i din jakt på att leda Anne hem, och lås upp områden och förmågor längs vägen. - Upplev handanimerad grafik skapad med samma traditionella tekniker som har gett liv till dina favoritanimerade filmer. - Lev dig in i mäktig orkestermusik framförd av Själlands symfoniorkester.