Förfäderna
Ladda ned Assassin's Creed Revelations "Karaktärspaket: Förfäderna" för att få fyra nya flerspelarkaraktärer: Den skrävlande Kaparen, den dödliga sirenen Sjörövaren, den opportunistiska Banditen och den blodtörstiga Gladiatorn. Förfädernas karaktärspaket innehåller även nya anpassningsföremål till dina karaktärer.