Förbeställningspaketet Apex Predator
Inkluderar den nya Apex Predator-dräkten som minskar den skada som djur åsamkar, pistolen Venom med rejält tryck i pipan och kompletta uppgraderingsmöjligheter, samt foliekortet Holy Fire som får fiender som dödas med närstridsattacker att explodera.