Förbeställningsbonus: Rebeccas tröja
Endast kunder som förbokade spelet fick det här innehållet, men nu är det tillgängligt för alla Ändra Rebeccas stil med den här tröjan med en förbeställningsexklusiv design. Obs! Dräkterna påverkar inte spelet på något sätt annat än estetiskt. Du kan byta dräkt genom att gå till portföljen i sektionen "Personals" på statusskärmen.