Talon Fishery är ett typexempel på ett engelskt nöjesfiskekomplex som erbjuder dig fyra olika sjöar på samma fiskeplats. Var och en har sitt eget fiskutbud med olika sorter och är perfekt för att finslipa dina färdigheter i match- och metfiske. De fyra etablerade sjöarna har stora exemplar av mal, braxen, sutare, mört och sarv. Du kan hitta karp på strax över 13,6 kg i huvudsjön i mitten. Du kommer behöva all din skicklighet och finess för att kasta rätt och hindra fisken från att försvinna bakom alla öar, broar och gångvägar som finns i det här komplexet. Utöver fyra olika sjöar att utforska har Talon Fishery även tre enspelarturneringar som du ska bemästra, tre karriärlägesevenemang och fem nya achievements.