Lake Dylan i Minnesota på över 810 hektar har 11 olika fiskarter som väntar på att fångas och varierande omgivningar att utforska. Från kajer och bryggor runt sjöns bebyggda delar, till landsbygdens och skogsmarkens stränder - det finns gott om omväxling för den som traskar runt sjön. Man får inte heller glömma sjöns huvuddel med märkbart växlande djup på öppet vatten så väl som öar med bebyggelse att fiska från. Förutom troféaborre på över 3,6 kg och den nordiska gäddan på över 20,4 kg, innehåller den här sjön även den enorma maskalungen, tigermaskalung och långnosad bengädda där maskalungen kan väga hela 24 kg. Med en så stor sjö och så stora fiskar kommer din skicklighet och din utrustning verkligen att sättas på prov!