I det soldränkta Andalusien i södra Spanien har Lago del mundo (Världssjön) skaffat sig ett rykte som en seriös fiskedestination! Denna fiskeplats på över 400 hektar är först med att erbjuda fiske från fasta platser (bryggor) runtom sjön samt möjlighet att åka ut på vattnet i en splitterny ribbåt från Haichou. Om du fiskar från bryggorna som finns runt sjön får du möjlighet att fånga monstruösa malar som vuxit till 90 kg i den förmånliga miljön, och karpar på över 30 kg. Med ribbåten kan du utforska den enorma omgivningen och satsa på svartabborre, gädda, gös och abborre. Lago del mundo passar ett flertal olika fiskestilar och erbjuder många arter och storlekar som fiskare vanligtvis bara kan drömma om!